Stichting Spotlights organiseert op 12 september 2020 de Family Obstacle Run!

Rennen, springen, klimmen en klauteren voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar én hun ouders/verzorgers.

Ga jij samen met je papa, mama, oom, tante, buurman, buurvrouw of zelfs je opa of oma de uitdaging op ons bijzonder en spannend parcours aan? Of durven die niet en kom je met je grote broer of zus, neef of nicht, buurjongen of buurmeisje?

Deelname is gratis dankzij een bijdrage van Stichting HVS en de gemeente Leeuwarden en mogelijk voor alle kinderen die mee willen doen. Groot en klein!

AANMELDEN VOOR DE FAMILY OBSTACLE RUN IS HELAAS NIET MEER MOGELIJK.

* aanmelden voor deelname is noodzakelijk voor de spelindeling, naar vooral ook vanwege de voorwaarden van het RIVM en het kunnen voldoen aan de geldende regelgeving.
Na aanmelding ontvang je een bevestiging via e-mail en ontvang je in de week voor het evenement een tijdslot via e-mail (check evt. ook je spambox!).

Start obstacle run: 10.30 uur
Einde obstacle run: 12.30 uur