Wandelen voor jezelf, voor het goede doel én de school of vereniging van je keuze!

Stichting Spotlights organiseert i.s.m. AsUgo Wandelchallenges in maar liefst 196 plaatsen door heel Nederland.

Meedoen aan een wandelchallenge is niet alleen leuk voor jezelf, maar ook voor het goede doel. Want met je deelname maak je de organisatie van sportieve evenementen van Stichting Spotlights voor kinderen mogelijk. Vaak gratis, altijd met korting.

Maar daarnaast spaar je bij inschrijving van leerlingen, leden, ouders, familie, vrienden en buren die bij deelname de naam van jullie school of vereniging doorgeven maar liefst 100% van het inschrijfgeld van het aantal deelnemers voor de school of vereniging van je keuze!

Geld wat gebruikt kan worden voor extra aanschaf van sport- en spelmateriaal, een leuke sportdag of sportief feest.

Dat wil jij toch ook!?

En er is meer…

…want iedere school of vereniging die meedoet met de Wandelchallenge maakt kans op een volledig verzorgde sport- & speldag van onze partner XL Sport & Spel tot een waarde van € 1500,-.

Met een unieke Touwslingerbaan, een spectaculaire 4 meter hoge Glijbaan, een 24 meter lange Buikschuifbaan of een pakket aan bijzondere teamsporten beleef je de sportdag van je leven!

De prijs wordt elke seizoen, dus 4x per jaar, beschikbaar gesteld aan de school of vereniging met de meeste deelnemers* aan de wandelchallenge.

Wint jouw school of vereninging deze prachtige prijs!?

Het enige wat je als school of vereniging hoeft te doen is zoveel mogelijk mensen enthousiast maken om met een Wandelchallenge mee te doen.

Familie, vrienden, kennissen, buren; hoe meer mensen er voor jouw school of vereniging meedoen, des te meer geld je school of vereniging krijgt en des te groter de kans op het winnen van de prijs!

En natuurlijk helpen wij jullie aan de benodigde communicatiemiddelen om te delen in nieuwsbrieven en/of WhatsApp-groepen.

* Het aantal deelnemers wordt verrekend naar verhouding van het aantal leerlingen of leden, iedere school of vereniging maakt dus evenveel kans. En ben je winnaar? Dan bepalen we in overleg een geschikt moment om de sport- en speldag bij jullie school of vereniging te organiseren.

Bij de wandelchallenges maak je gebruik van de wandelapp van AsUgo om de route terwijl je loopt real time op je smartphone te kunnen volgen.

Je kunt kiezen uit leuke en afwisselende routes van 5, 10, 15 of zelfs 21 kilometer langs mooie en verrassende plekken in je eigen omgeving.

Een Wandelchallenge vindt gedurende het hele jaar plaats en er kan een onbeperkt aantal deelnemers meedoen.

Waar, wanneer en welke afstand je loopt, bepaal je zelf. Je kunt dus wandelen wanneer je wil, alleen, met je wandelmaatje(s) of zelfs met je hele gezin.

Zo is wandelen niet alleen leuk en gezond, maar ook gezellig en sociaal en steun je dus het goede doel én de school of de vereniging van je keuze.

Voor deelname aan een Wandelchallenge bestel je vooraf een routecode voor gebruik in een plaats voor een afstand naar keuze.

Ongeacht de afstand die je wil lopen betaal je € 1,- per persoon en € 4,75 voor een routecode. Het inschrijfgeld van het aantal deelnemers komt voor 100% ten goede aan de school of vereniging van je keuze!

Wil je meedoen met een Wandelchallenge!?

Klik dan op de button hieronder om een wandelchallenge-tegoed te bestellen.
Je ontvangt een routecode en verdere instructies voor gebruik, na betaling, vrijwel direct in je mail!

Een Wandelchallenge voor je eigen school of vereniging!

Wil je met je school of vereninging ook meedoen met een Wandelchallenge in je eigen omgeving? Dat kan natuurlijk!

Wij benaderen zoveel mogelijk scholen en verenigingen in Nederland persoonlijk, maar hebben we nog geen contact met jullie gehad en kun je daar niet op wachten, vul dan gerust alvast het aanmeldformulier via de onderstaande link in.

We nemen dan zo snel mogelijk contact met jullie op om een eigen Wandelchallenge op te zetten. Met vakkundige begeleiding, met eigen routes én opbrengst uit deelname voor je school of vereniging!