Onze school spaart voor nieuw en extra sport- en spelmateriaal!

Bewegen is niet alleen leuk, maar ook heel belangrijk voor kinderen. En variatie in het aanbod van bewegen maakt het nog leuker.

Maar om een gevarieerd aanbod aan sport- en spel te kunnen bieden zijn veel spullen en spellen nodig. Dat kost natuurlijk geld en om dat geld bij elkaar te krijgen vragen we je een bijdrage te leveren.

Maar dat natuurlijk niet zomaar!

Hoe dan wel?
Door mee te doen aan één of meer wandeltochten of wandelchallenges van Stichting Spotlights i.s.m. AsUgo! Want op elke inschrijving van onze ‘achterban’ via deze pagina ontvangen wij maar liefst 50% van het inschrijfgeld.

Het enige wat je daarvoor hoeft te doen, is bij inschrijving de naam van onze school in te vullen. En dat geldt niet alleen voor je eigen deelname, maar ook voor die van je familie, vrienden, kennissen en/of buren…

Wil je meedoen? Schrijf je dan in voor een wandeltocht naar keuze of doe mee met een wandelchallenge en stuur dit bericht dan ook gerust verder. Zo maken we met z’n allen de aankoop van nieuw en extra sport- en spelmateriaal voor onze school mogelijk!

Wandeltochten

Stichting Spotlights organiseert i.s.m. AsUgo volledig begeleide wandeltochten op diverse plaatsen in Nederland met een fotopuzzeltocht van 2,5 km en wandelroutes van 5, 10, 15, 21 of 30 kilometer.

Bij de wandeltochten maak je gebruik van de wandelapp van AsUgo om de route terwijl je loopt real time op je smartphone te kunnen volgen.

Schrijf je snel in voor één of meer edities en spaar met je deelname direct mee voor de school van je keuze.

Wandelchallenges

Stichting Spotlights organiseert i.s.m. AsUgo wandelchallenges op 196 plaatsen in Nederland met wandelroutes van 5, 10, 15, 21 of 30 kilometer, waarbij je loopt op een moment dat het jou past.

Bij de wandelchallenges maak je gebruik van de wandelapp van AsUgo om de route terwijl je loopt real time op je smartphone te kunnen volgen.

Wil je met je school ook meedoen met het spaarprogramma? Dat kan natuurlijk!

Wij benaderen alle scholen persoonlijk, maar zijn we nog niet bij jullie geweest en kun je daar niet op wachten, vul dan gerust alvast het aanmeldformulier via de onderstaande link in en we nemen zo snel mogelijk contact met jullie op om jullie school aan te sluiten.