Stichting Spotlights organiseert op 21 juli en op 25 augustus Simmer Splash in Grou.

Een spectaculair evenement voor alle kinderen in en om Grou tussen de 8 en 16 jaar.

Glij jij over de Buikschuifbaan of slinger je over het zwembad van de Touwslingerbaan*!?

Deelname is mede dankzij een bijdrage van Stichting HVS en de wandelaars van AsUgo weer helemaal gratis!

Doe je mee?!
Meld je snel aan voor de editie(s) van je keuze via de knop hieronder.

Na aanmelding ontvang je een bevestiging van je aanmelding via e-mail (check evt. ook je spambox).

Maar wees op tijd, want vol = vol!

Locatie: Pr. Wilhelminastraat 3, Grou (bij het strandje)

* vanwege de aanhoudende slechte kwaliteit van het water in de havenkom is besloten ook voor de 2e editie met de Touwslingerbaan i.p.v. de XL Glijbaan te gaan spelen. Het water daarvoor komt nl. uit het (snel) stromende kanaal en is daarom van betere en bruikbare kwaliteit.

Deelname is op eigen risico, zie ook de algemene voorwaarden.