Welkom bij de Wandelwaarde Wandeltochten van Stichting Spotlights en AsUgo

Met Stichting Spotlights en AsUgo kun je het hele jaar Wandelwaarde Wandeltochten lopen met routes van 2.5, 5, 10, 15 of 21 kilometer op maar liefst 196 plaatsen door heel Nederland.

Meedoen aan een wandelwaarde wandeltocht is niet alleen leuk voor jezelf, maar ook voor het goede doel. Want met je deelname maak je de organisatie van gratis sportieve evenementen van Stichting Spotlights mogelijk.

En daarnaast spaar je bij inschrijving ook geld voor de school van je keuze! Geld wat gebruikt kan worden voor extra aanschaf van sport- en spelmateriaal, een leuke sportdag of sportief eindfeest op de eigen school.

De Wandelwaarde Wandeltochten zijn leuke en afwisselende tochten met wandelafstanden van 2.5, 5, 10, 15 en 21 kilometer.

Je bestelt vooraf een wandelwaarde-tegoed voor gebruik in een plaats voor een afstand naar keuze. Ongeacht de afstand betaal je voor deelname € 4,75.

Een bijdrage die dus direct ten goede komt aan het goede doel én de school van je keuze!

Waar, wanneer en welke afstand en met wie je loopt, bepaal je wanneer het je uitkomt. Je kunt dus wandelen wanneer je wil. Alleen, met je wandelmaatje(s) of zelfs met je hele gezin.

Zo is wandelen niet alleen leuk en gezond, maar ook gezellig en sociaal. Dat alles is de waarde van wandelen. Dat is Wandelwaarde!

Wil je meedoen met een Wandelwaarde Wandeltocht!?

Klik dan op de button hieronder om een wandelwaarde-tegoed te bestellen.
Je ontvangt een routecode en verdere instructies voor gebruik, na betaling, direct in je mail!