Wandelen voor jezelf, voor het goede doel én de school van je keuze!

Stichting Spotlights organiseert i.s.m. AsUgo volledig begeleide wandeltochten op diverse plaatsen in Nederland.

Meedoen aan een wandeltocht is niet alleen leuk voor jezelf, maar ook voor het goede doel. Want met je deelname maak je de organisatie van gratis toegankelijke sportieve evenementen van Stichting Spotlights voor kinderen mogelijk.

Maar daarnaast spaar je bij inschrijving van leerlingen, ouders, familie, vrienden en buren die bij deelname de naam van jullie school doorgeven maar liefst 50% van het inschrijfgeld voor de school van je keuze!

Geld wat gebruikt kan worden voor extra aanschaf van sport- en spelmateriaal, een leuke sportdag of sportief eindfeest.

Dat wil jij toch ook!?

Bij de wandeltochten maak je gebruik van de wandelapp van AsUgo om de route terwijl je loopt real time op je smartphone te kunnen volgen.

Je kunt meedoen met een unieke fotopuzzeltocht van 2.5 kilometer of leuke en afwisselende routes van 5, 10, 15, 21 of zelfs 30 kilometer langs mooie en verrassende plekken in ons prachtige land.

Aan een Wandeltocht kunnen maximaal 350 deelnemers meedoen, dus wees er snel bij!

Na elke wandeltocht is er nog volop gezelligheid bij de start-/finishlocatie en de mogelijkheid voor alle wandelaars om nog wat na te genieten onder het genot van een drankje en een hapje.

Zo is wandelen niet alleen leuk en gezond, maar ook gezellig en sociaal en steun je dus het goede doel en je school.

Afstanden, starttijden en inschrijfgeld per editie:

2,5 km – tussen 09.00 en 13.00 uur – Voorinschrijving € 3,75 p.p.
5 km – tussen 09.00 en 13.00 uur – Voorinschrijving € 4,75 p.p.

10 km – tussen 09.00 en 11.30 uur –Voorinschrijving € 6,75 p.p.
15 km – tussen 09.00 en 11.30 uur – Voorinschrijving € 7,75 p.p.

21 km – tussen 09.00 en 10.00 uur – Voorinschrijving € 8,75 p.p.
30 km – tussen 09.00 en 10.00 uur – Voorinschrijving € 9,75 p.p.

Na-inschrijving is mogelijk op de dag van het evenement à € 1,25 administratieve toeslag p.p.

Van het inschrijfgeld komt 50% ten goede aan de activiteiten van Stichting Spotlights en 50% aan de school van je keuze!

Recreatiepark De Jerden
Lytse Jerden 1
8556 XC Sloten

Parkeren
Gratis langs de doorgaande weg bij binnenkomst stad(je)

Bistro AA
Asserstraat 63 9451
TA Rolde

Parkeren
Gratis op het parkeerterrein achter de locatie

Café Restaurant de Zwaan
Plein 1
8754 ER Makkum

Gratis bij de rotonde Workumerdijk

Beach Club Tien
Boulevard de Favauge 10
2042 TV Zandvoort

Parkeren

In heel Zandvoort is betaald parkeren van toepassing. Kijk op zandvoort.parkeerservice.nl/tarieven voor de meest geschikte plaats of kom, indien mogelijk, op de fiets

Wil je met je school ook meedoen met het spaarprogramma? Dat kan natuurlijk!

Wij benaderen alle scholen persoonlijk, maar hebben we nog geen contact met jullie gehad en kun je daar niet op wachten, vul dan gerust alvast het aanmeldformulier via de onderstaande link in en we nemen zo snel mogelijk contact met jullie op om jullie school aan te sluiten.