Wandelen voor jezelf, voor het goede doel én de school van je keuze!

Stichting Spotlights organiseert i.s.m. AsUgo Wandelchallenges in maar liefst 196 plaatsen door heel Nederland.

Meedoen aan een wandelchallenge is niet alleen leuk voor jezelf, maar ook voor het goede doel. Want met je deelname maak je de organisatie van gratis toegankelijke sportieve evenementen van Stichting Spotlights voor kinderen mogelijk.

Maar daarnaast spaar je bij inschrijving van leerlingen, ouders, familie, vrienden en buren die bij deelname de naam van jullie school doorgeven maar liefst 100% van het inschrijfgeld van het aantal deelnemers voor de school van je keuze!

Geld wat gebruikt kan worden voor extra aanschaf van sport- en spelmateriaal, een leuke sportdag of sportief eindfeest.

Dat wil jij toch ook!?

Bij de wandelchallenges maak je gebruik van de wandelapp van AsUgo om de route terwijl je loopt real time op je smartphone te kunnen volgen.

Je kunt kiezen uit leuke en afwisselende routes van 5, 10, 15, 21 of zelfs 30 kilometer langs mooie en verrassende plekken in je eigen omgeving.

Een Wandelchallenge vindt gedurende het hele jaar plaats en er kan een onbeperkt aantal deelnemers meedoen.

Waar, wanneer en welke afstand je loopt, bepaal je zelf. Je kunt dus wandelen wanneer je wil, alleen, met je wandelmaatje(s) of zelfs met je hele gezin.

Zo is wandelen niet alleen leuk en gezond, maar ook gezellig en sociaal en steun je dus het goede doel en je school.

Voor deelname aan een Wandelchallenge bestel je vooraf een routecode voor gebruik in een plaats voor een afstand naar keuze.

Ongeacht de afstand die je wil lopen betaal je € 1,- per persoon en € 4,75 voor een routecode. Het inschrijfgeld van het aantal deelnemers komt voor 100% ten goede aan de school van je keuze!

Wil je meedoen met een Wandelchallenge!?

Klik dan op de button hieronder om een wandelchallenge-tegoed te bestellen.
Je ontvangt een routecode en verdere instructies voor gebruik, na betaling, vrijwel direct in je mail!

Een Wandelchallenge voor je eigen school!

Wil je met je school ook meedoen met een Wandelchallenge in je eigen omgeving? Dat kan natuurlijk!

Wij benaderen alle scholen in Nederland persoonlijk, maar hebben we nog geen contact met jullie school gehad en kun je daar niet op wachten, vul dan gerust alvast het aanmeldformulier via de onderstaande link in.

We nemen dan zo snel mogelijk contact met jullie op om de mogelijkheden om -kosteloos- een lokale Wandelchallenge op te zetten te bespreken.