Stichting Spotlights organiseert op 20 oktober TRENDSPORTEN bij Sportwijk Nijlân in Leeuwarden

Trendsporten zijn bijzondere sporten! Sporten die je (nog) niet zo vaak ziet. Die je misschien wel eens op YouTube of TikTok voorbij hebt zien komen… En die jij nu zomaar kunt spelen!!!

Doe mee met Spikeball, Fhuttle & Bounceball! Je zult zien hoe snel je het leert en hoe leuk de spellen zijn!

Deelname is bedoeld voor (teams van) van jong en al wat ouder en dankzij een bijdrage van de gemeente Leeuwarden gratis voor clubs of teams van familie, vrienden en/of buren uit de hele gemeente.

Op het evenement maak je spelenderwijs kennis met de regels van het spel en het spelen ervan, waarbij het spelplezier en het onderlinge contact voorop staat.

Het evenement wordt afgesloten met een onderling toernooi per spel, waarvan jullie zomaar winnaar kunnen worden! Doen jullie mee? Meld je dan snel aan…