Op 12 december organiseren juf Luci en juf Kirsten een superleuke speurtocht in Grou ! Ben jij een echte speurneus? Meld je dan snel aan!!

Deze speurtocht gaat door Grou en onderweg kom je allemaal leuke activiteiten tegen. En natuurlijk heb je tussendoor even pauze om wat eten en te drinken bij een speciaal pauzepunt. Zo kun je met frisse energie weer verder speuren..

De speurtocht wordt georganiseerd door juf Luci en juf Kirsten, dit doen wij als examen op school dusss… veel deelnemers zou leuk zijn.

Voor deelname aan de speurtocht vragen wij een kleine vergoeding van € 5,-* per deelnemer, voor wat lekkers bij de pauze, je onderweg zelfgemaakte schilderij en een verrassing aan het einde van de tocht.

De tocht begint om 11 uur vanuit Eethuis Amicaal in Grou.

Ben je enthousiast geworden, vergeet je dan niet aan te melden en vraag gerust je broertjes, zusjes vrienden en de rest van je familie om ook mee te doen.

*de kosten voor deelname gelden per aan de activiteiten deelnemende kind. Ouders/begeleiders (vanaf 16 jaar) kunnen kosteloos meelopen, maar doen dan zelf niet aan de activiteiten mee. Wil je als ouder/begeleider wel met actief meedoen, geef je dan als extra deelnemer op het inschrijfformulier en voor betaling op.