Stichting Spotlights organiseert in de eerste, de tweede en de zesde week van de zomervakantie Simmer Splash 2022;
een spectaculair evenement met waterspelen voor alle kinderen in (de gemeente) Leeuwarden tussen de 6 en 16 jaar*.

Ga jij in de Waterroller of de Waterloopballen, over de unieke Watersurvivalbaan of ‘bedwing’ je de grote glijbaan**!?

Deelname is mede dankzij een bijdrage van Stichting HVS, Het Nieuwe Stadsweeshuis, het Old Burger Weeshuis en de wandelaars van AsUgo weer helemaal gratis!

De locaties, data en tijdvakken staan op het inschrijfformulier. Check ze snel via de button hieronder en geef je op voor de editie van je keuze.

Na aanmelding ontvang je een bevestiging via e-mail (check evt. ook je spambox).

Maar wees op tijd, want vol = vol!

* kinderen die meedoen moeten in het bezit zijn van een zwemdiploma. Deelname is op eigen risico, zie ook de algemene voorwaarden.
** bij de edities in Leeuwarden wordt naast de Waterroller en de Waterloopballen de Survivalbaan geplaatst, bij de edities in Grou wordt naast de Waterroller en Waterloopballen afwisselend gebruik gemaakt van de Watersurvivalbaan (1e en 3e editie) en de Glijbanen (2e en 4e editie).

Simmer Splash 2022 is HELEMAAL vol. Inschrijven is helaas niet meer mogelijk!