Producten

Hieronder vind je een overzicht van de producten die bij een verkoopactie kunnen worden verkocht.

Op elk verkocht item krijgt je school of vereniging en de stichting van onze leverancier commissie, waarmee zelfbedachte projecten of leuke evenementen, zoals Sport- & Speldagen of workshops en trainingen kunnen worden georganiseerd.

Zo maken we het project van je school of vereniging en tegelijkertijd de organisatie van gratis evenementen door Stichting Spotlights mogelijk.

Informeer naar de mogelijkheden en planning via info@stichtingspotlights.nl, 06 – 333 535 96 of meld je interesse via het contactformulier o.v.v. Verkoopactie.

Voor slechts € 1,00 (winkelwaarde € 1,50) krijg je een handig reflectorbandje in een kleur van je keuze.

Voor slechts € 2,00 (winkelwaarde € 3,00) krijg je een praktische boodschappentas in een kleur van je keuze.

Voor slechts € 3,00 (winkelwaarde € 4,50) krijg je een fraaie 500ml bidon in één van de 8 kleuren naar keuze.

Voor slechts € 4,00 (winkelwaarde € 6,00) krijg je een kleurige zonnebril in een kleur van je keuze.

Voor slechts € 5,00 (winkelwaarde € 7,50) krijg je een eenvoudige en praktische gymtas in een kleur van je keuze.

Voor slechts € 7,00 (winkelwaarde € 10,00) krijg je een original dual colour flat peak-snapback van goede kwaliteit in een kleur naar keuze.

Voor slechts € 9,00 (winkelwaarde € 12,50) krijg je een cilindervormige ruime sporttas in een kleur naar keuze.

Voor slechts € 11,00 (winkelwaarde € 15,00) krijg je een ademend en sneldrogend sportshirt van goede kwaliteit in kleur naar keuze.

Voor € 13,00 (winkelwaarde € 20,00) krijg je een stevige, mooie, grote en praktische rugzak in een kleur naar keuze.

Voor slechts € 15,00 (winkelwaarde € 25,00) krijg je een grote, stevige en watervaste sporttas in een kleur naar keuze.