Stichting Spotlights organiseert op 10 oktober 2020 Pannapower;
een dynamisch voetbalevenement voor kinderen tussen de 6 en 16 jaar.

De wedstrijden worden gespeeld in onze originele pannakooi, waarin je je tegenstander met ‘tricks & skills’ te slim af moet zijn.

Deelname is gratis dankzij een bijdrage van de gemeente Leeuwarden en mogelijk voor alle jongens en meisjes die mee willen doen. Er zijn verschillende leeftijdsklassen, waarvan ook jij winnaar kunt worden!

Wil je meedoen? Meld je dan snel aan* door invullen van het inschrijfformulier via de button hieronder.
Maar wees op tijd, want vol = vol!

* aanmelden voor deelname is noodzakelijk voor de toernooi-indeling, naar vooral ook vanwege de voorwaarden van het RIVM en het kunnen voldoen aan de geldende regelgeving.
Na aanmelding ontvang je een bevestiging via e-mail en ontvang je in de week voor het evenement een tijdslot via e-mail (check evt. ook je spambox, vooral bij hotmail!).

Aanmelden voor Pannapower is niet meer mogelijk.

Start toernooi: 11.00 uur
Einde toernooi 14.00 uur