Op 1 mei organiseert Stichting Spotlights het Leeuwarder Dagtoernooi Knotshockey bij Sportwijk Nijlân in Leeuwarden

Knotshockey is een dynamisch, attractief en toegankelijk spel en leuk voor iedereen! De wedstrijden worden gespeeld in onze originele pannakooi, waarin het spel 3 tegen 3 wordt gespeeld.

Deelname aan Knotshockey is bedoeld voor kinderen tussen de 8 en 16 jaar en, dankzij een bijdrage van de gemeente Leeuwarden, gratis voor alle kinderen uit de stad en omliggende dorpen van de gemeente.

Wil je met een paar vrienden, het team van je club of met een aantal klasgenoten meedoen? Dat kan! Neem tussen 10.00 en 20.00 uur gerust telefonisch contact op om een tijdvak te plannen*!

* we spelen volgens de regels en richtlijnen van het RIVM. Het plannen van een tijdvak is daar onderdeel van