Je Verkoopactie 2017-09-12T12:55:10+00:00

Samen sterk

Stichting Spotlights organiseert gratis toegankelijke evenementen voor kinderen op het gebied van cultuur, sport en actieve vrijetijdsbesteding. Maar om dit te kunnen doen is geld nodig!

Voor financiële steun van derden doet Stichting Spotlights daarom vaak een beroep op subsidies en fondsen. En om extra geld te verkrijgen voeren we campagne op Ask the Crowd. Én organiseren we samen met scholen en verenigingen bijzondere en speciale verkoopacties.

De netto opbrengst uit onze crowdfundingcampagne en de verkoopacties komt voor 100% ten goede aan de organisatie van deze evenementen! Zo maken we samen cultuureducatie, sportbeoefening en actieve vrijetijdsbesteding voor ieder kind mogelijk.

Verkoopactie

Elke school of vereniging organiseert graag leuke extra activiteiten voor hun leerlingen en leden! En vaak kosten deze activiteiten geld. Geld wat niet zo 1, 2, 3 voorhanden is. En om nou weer ‘zomaar’ geld aan ouders te vragen….

Maar als ouders (en opa’s, oma’s, ooms, tante’s en buren) voor hun bijdrage iets handigs, leuks en vooral bruikbaars terug krijgen? Dan is het al een heel ander verhaal!

Doe daarom met je school of vereniging mee aan de verkoopactie van Stichting Spotlights. Bij een verkoopactie bieden wij een pakket aan producten, die door leerlingen of leden kunnen worden verkocht.

Er zijn producten verkrijgbaar van € 1,- tot € 15,-, dus voor vrijwel iedere beurs. En ben je benieuwd welke producten er zijn?
Klik dan maar eens hier.

Op elk verkocht item krijgt je school of vereniging en de stichting van onze leverancier commissie, waarmee zelfbedachte projecten of leuke evenementen, zoals Sport- & Speldagen kunnen worden georganiseerd. Zo maken we het project van je school of vereniging en tegelijkertijd de organisatie van gratis evenementen door Stichting Spotlights mogelijk.

Informeer naar de mogelijkheden en planning via info@stichtingspotlights.nl, 06 – 333 535 96 of meld je interesse via het contactformulier o.v.v. Verkoopactie.