Sponsorloop

Weer een paar rondjes rondom de school of het sportveld of dit keer een bijzondere sponsorloop? Met de Survivalbanen van Stichting Spotlights gaan we voor het laatste! Binnen of buiten, met banen voor de kleine en de al wat grotere kinderen. Het principe is verder gelijk, het plezier echter vele malen groter. Gegarandeerd!

Bij een sponsorloop is het gebruik van het benodigde materiaal en begeleiding gratis en delen we het gerealiseerde sponsorbedrag. Daarmee maken we het project van je school of vereniging én tegelijkertijd de organisatie van de gratis toegankelijke evenementen van Stichting Spotlights voor kinderen mogelijk.

En dat laatste altijd in de buurt of zelfs op je school, want dat deel wat de stichting ten goede komt, wordt altijd weer besteed aan de organisatie van een evenement daar waar de opbrengst vandaan komt.

Voor de sponsorloop verzorgen wij de opzet van alle communicatie met de ouders van de leerlingen of leden voorafgaand aan en tijdens het evenement. Zo heb je er als school of vereniging nauwelijks werk aan.

Informeer naar de mogelijkheden en planning via info@stichtingspotlights.nl, 06 – 333 535 96 of meld je interesse via de button.