I.s.m. de UEFA Futsal Euro 2022 en mede mogelijk gemaakt door AsUgo Wandeltochten organiseert Stichting Spotlights op 4 juni een Futsal toernooi voor kinderen in de leeftijd tussen 8 en 12 jaar.

Het evenement vindt plaats in Goutum, centraal gelegen en dus goed bereikbaar voor alle kinderen in de gemeente Leeuwarden.

Wil jij met een team van vrienden of vriendinnen meedoen, meld je dan snel aan voor dit super leuke -gratis- evenement.

I.s.m. Jantje Beton en mede mogelijk gemaakt door AsUgo Wandeltochten organiseert Stichting Spotlights op 4 juni 2022 de voorronde van het NK Stoepranden in de gemeente Leeuwarden.

Kom je lekker spelen, win jij de voorronde en kwalificeer jij je voor de landelijke finale op 18 september!? Of kom je gewoon lekker meedoen? Deelname is gratis voor kinderen tussen de 6 en 14 jaar (in diverse leeftijdsgroepen).

Wil jij meedoen, meld je dan snel aan voor dit super leuke -gratis- evenement!