Op 15 mei organiseert Helpend Handje i.s.m. Stichting Spotlights het Fuotbal Festijn bij Sportwijk Nijlân in Leeuwarden

Bij het Fuotbal Festijn kun je meedoen aan Levend Tafelvoetbal, Zitvoetbal en Voetvolley. We spelen op ons bijzondere en vooral grote opblaasbare voetbalveld. Dat geeft een extra dimensie aan het spel!

Deelname aan het Fuotbal Festijn is bedoeld en leuk voor jong & al wat ouder en, dankzij een bijdrage van de gemeente Leeuwarden, gratis voor alle deelnemers uit de stad en omliggende dorpen van de gemeente.

Wil je met een paar vrienden, het team van je club of met een aantal klasgenoten meedoen? Dat kan! Meld je voor vrijdag 14 mei*. Maar waarom zou je wachten, want vol = vol!

* we spelen volgens de regels en richtlijnen van het RIVM. Het aanmelden en het plannen van een tijdvak is daar onderdeel van