In juni en juli 2022 organiseert Stichting Spotlights 7 edities van het evenement Fierljeppen & Muurkaatsen door heel Fryslân!

Deelname aan het evenement is bedoeld voor kinderen tussen de 9 en 16 jaar en, dankzij een bijdrage van de provincie Fryslân, gratis voor alle kinderen uit de hele provincie.

Het is niet nodig de sport al (een beetje of meer dan een beetje) te kunnen, want we sporten op ieders eigen niveau onder vakkundige begeleiding op onze unieke Opblaasbare Fierljepbaan en onze originele Mobiele Kaatsmuur.

Wil je voor je school of vereniging een originele sportdag, een leuk sportief eindfeest of zomaar meedoen? Dat kan! Schrijf je snel in voor één van de nog beschikbare edities en we plannen snel een passende datum.

UPDATE: het is momenteel alleen nog mogelijk je school of vereniging aan te melden voor aanmelding op de wachtlijst.