Verhuur 2017-09-12T13:22:58+00:00

Samen sterk

Stichting Spotlights organiseert gratis toegankelijke evenementen voor kinderen op het gebied van cultuur, sport en actieve vrijetijdsbesteding. Maar om dit te kunnen doen is geld nodig!

Voor financiële steun van derden doet Stichting Spotlights daarom vaak een beroep op subsidies en fondsen. En om extra geld te verkrijgen voeren we campagne op Ask the Crowd. Én verhuren we onze spellen, spullen en attracties voor Sport- & Speldagen en andere evenementen aan scholen en verenigingen.

De netto opbrengst uit onze crowdfundingcampagne en losse verhuur komt voor 100% ten goede aan de organisatie van deze evenementen! Zo maken we samen cultuureducatie, sportbeoefening en actieve vrijetijdsbesteding voor ieder kind mogelijk.

Verhuur

Stichting Spotlights heeft de beschikking over een groot aantal bijzondere attracties en mooie spellen, zoals een voetbaldartbord, een panna(voetbal)kooi, een opblaasbaar voetbalveld, paaltjesvoetbal paaltjes, goals voor doelschieten, (loop)fietsjes, pedal racers, rollo bikes, skateboards, een heuse 20 meter lange touwslingerbaan, een IJsberg spring- en klauterkussen, een survivalbaan, een multiplay springkussen, een zwembad, Oud Hollandsche Spellen en leuke pleinspelletjes.

Naast inzet voor de eigen evenementen van de stichting zijn deze ook beschikbaar voor Sport- & Speldagen voor scholen en verenigingen, zolang het evenement aansluit bij de doelstellingen van de stichting t.a.v. sportontwikkeling en actieve vrijetijdsbesteding.

Wij verhuren ons materiaal volgens het unieke ‘pay as you please’ principe, zodat er voor elk evenement en voor elk budget altijd wel iets van onze spellen en spullen beschikbaar is!

En daarbij komt de opbrengst uit losse verhuur onder de noemer Jump For Joy volledig ten goede aan de organisatie van gratis evenementen voor kinderen door Stichting Spotlights.

Neem bij interesse voor gebruik van onze materialen op uw evenement contact met ons op via 06-33353596, info@stichtingspotlights.nl of door het invullen van het contactformulier o.v.v. Verhuur.