Verhuur

Stichting Spotlights heeft de beschikking over een groot aantal mooie spellen en bijzondere attracties, zoals Oud Hollandsche Spellen, een 4 meter hoog Voetbaldartbord, een Pannakooi voor voetbal, knotshockey en voetvolley, Bubble Voetbal, een prachtig overdekt Multiplay Spring-/Speelkussen, een unieke Hamster Helling, een opblaasbare Fierljepbaan, een heuse 20 meter lange Touwslingerbaan, een IJsberg spring- en klauterkussen, een Survivalbaan, een Zwembad met Waterloopbal en een compleet Obstacle Run parcours.

Naast inzet voor de eigen evenementen van de stichting zijn deze ook beschikbaar voor Sport- & Speldagen voor scholen en verenigingen, zolang het evenement aansluit bij de doelstellingen van de stichting t.a.v. sportontwikkeling en actieve vrijetijdsbesteding.

Met onze spullen en spellen is er voor elk evenement en voor elk budget altijd wel iets beschikbaar! En daarbij komt de netto opbrengst uit losse verhuur onder de noemer Jump For Joy volledig ten goede aan de organisatie van gratis evenementen voor kinderen door Stichting Spotlights.

Neem bij interesse voor gebruik van onze materialen op uw evenement contact met ons op via 06-33353596, info@stichtingspotlights.nl of door het invullen van het contactformulier o.v.v. Verhuur.