Verhuur 2017-12-05T14:36:14+00:00

Verhuur

Stichting Spotlights heeft de beschikking over een groot aantal bijzondere attracties en mooie spellen, zoals een voetbaldartbord, een panna(voetbal)kooi, een opblaasbaar voetbalveld, paaltjesvoetbal paaltjes, goals voor doelschieten, (loop)fietsjes, pedal racers, rollo bikes, skateboards, een heuse 20 meter lange touwslingerbaan, een IJsberg spring- en klauterkussen, een survivalbaan, een multiplay springkussen, een zwembad, Oud Hollandsche Spellen, behendigheidsspellen en leuke pleinspelletjes.

Naast inzet voor de eigen evenementen van de stichting zijn deze ook beschikbaar voor Sport- & Speldagen voor scholen en verenigingen, zolang het evenement aansluit bij de doelstellingen van de stichting t.a.v. sportontwikkeling en actieve vrijetijdsbesteding.

Met onze spullen en spellen is er voor elk evenement en voor elk budget altijd wel iets beschikbaar! En daarbij komt de opbrengst uit losse verhuur onder de noemer Jump For Joy volledig ten goede aan de organisatie van gratis evenementen voor kinderen door Stichting Spotlights.

Neem bij interesse voor gebruik van onze materialen op uw evenement contact met ons op via 06-33353596, info@stichtingspotlights.nl of door het invullen van het contactformulier o.v.v. Verhuur.