Kleingeld, Groots gebaar.

Met de actie ‘kleingeld, groots gebaar!’ steunt Stichting Spotlights goede doelen of acties die ons na aan het hart gaan.
Landelijk, lokaal of zelfs individueel.

Bij onze evenementen zetten we daarvoor een donatiepotje klaar. Daar kun je als je wil wat kleingeld in doen.
En echt alle beetjes helpen!

Dus heb je toevallig wat bij je en over, dan heel graag. Stichting Spotlights rond het bedrag naar boven af en zo leveren we met z’n allen een bijdrage aan het goede doel of het doel van een actie.

En wil je los van je bezoek aan één van de evenementen een bijdrage leveren, stuur dan even een mailtje o.v.v. ‘kleingeld’ met je telefoonnummer en het te doneren bedrag naar marcel@stichtingspotlights.nl en je ontvangt een betaalverzoek.

Check hieronder welk goed doel of welke actie er bij de komende evenementen gesteund wordt.

We sparen mee voor een rolstoelbus voor Damian!

Damian is een goeie jongen, die voor zijn CIOS-opleiding wel eens geholpen heeft bij een evenement van Stichting Spotlights.

Door een noodlottig ongeval is hij verlamd geraakt. Dat is de korte versie van het verhaal. Niet door drank, drugs of roekeloos rijden, maar door een stom ongeluk. Omdat er geen voorrang werd verleend. Of voorrang werd genomen.

En nu wil (de familie van) Damian een rolstoelbus. Om met Damian op pad te kunnen.

Voel je je geroepen Damian te helpen, laat dan wat kleingeld achter in het donatiepotje bij onze komende evenementen.

Check www.stichtingspotlights.nl/onze-evenementen voor het overzicht.